Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2014

Ο Στέλιος Γεράνης, εκτελωνιστής, καταγράφει ποιήματα "Ένα κορίτσι από την εξοχή" 2 Νοεμβρίου 2014


Ο Στέλιος Γεράνης, εκτελωνιστής, καταγράφει ποιήματα "Ένα κορίτσι από την εξοχή" 2 Νοεμβρίου 2014




Ένα κορίτσι από την εξοχή

 Έρχεσαι τώρα αλάνθαστη .......
κορίτσι μου των λουλουδιών
από τον πράσινο έρχεσαι
κι απ' το γαλάζιο αιώνα
έρχεσαι από την άγνωστη
κι από την πρώτη μου χαρά
και στο κορμί σου αναθροούν
τα ρίγη του πευκώνα.

Κι' εγώ που τόσο πλάνταξα
μέσα στις άγριες ερημιές
κι' εγώ που η νύχτα με καλεί
κι ο θάνατος μου γνέφει
από τα χέρια σου που ανθούν
πίνω τη δρόσο της αυγής
και στη ζεστήν ανάσα σου
λυώνω τα μαύρα νέφη.

Στέλιος Γεράνης

Από την ποιητική συλλογή
"Ο χορός των χρωμάτων"


Αναδημοσίευση από τον εκτελωνιστή 15 Ιουνίου 1972

E-mail = ggioggaras@Gmail.com




Το Blog Λογοτεχνία – Πολιτιστικά  Εκτελωνιστών δέχεται να φιλοξενήσει κείμενα συναδέλφων, αξιώματα και πολιτιστικά δρώμενα  που αναδεικνύουν τον εκτελωνιστικό πολιτισμό


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου