Δευτέρα 30 Ιουνίου 2014

Τα τραγούδια των Εκτελωνιστών που διασκεδάζουν τις παρέες ( Γεράσιμος Τσάκαλος) 30 Ιουνίου 2014



Τα τραγούδια των Εκτελωνιστών που διασκεδάζουν τις παρέες ( Γεράσιμος Τσάκαλος) 30 Ιουνίου 2014


Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα
Στίχοι:  (Γεράσιμος Τσάκαλος)

Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα;
Ας καθαρίσουμε μια ώρα αρχύτερα.
Του χωρισμού μας έφτασε η ώρα,
μπορεί και για τους δυο να ’ναι καλύτερα.
Ας καθαρίσουμε μια ώρα αρχύτερα.

Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα;
Κι αν περιμένουμε τι θα κερδίσουμε;
Αφού η γκρίνια ξέσπασε σαν μπόρα,
στο δρόμο αυτόν κι οι δυο θα δυστυχήσουμε.
Κι αν περιμένουμε τι θα κερδίσουμε;

Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα;
Αφού δε γίνεται μαζί να ζήσουμε
κι αφού μας πήρε πια η κατηφόρα,
καλύτερα από τώρα να χωρίσουμε.
Αφού δε γίνεται μαζί να ζήσουμε


Ό,τι μου κάνεις θα σου κάνω (Γεράσιμος Τσάκαλος)
Αλέγρο ζεϊμπέκικο
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης
Στίχοι: Γεράσιμος Τσάκαλος
Πρώτη φωνογράφηση: 1953 [ODEON G.A. 7753]
Πρώτη εκτέλεση: Κορώνης & Φίλανδρος
Δεύτερη ηχογράφηση: 1954 [MELODY M.G. 1026]
Δεύτερη εκτέλεση: Μαρίκα Νίνου, Βασίλης Τσιτσάνης & Καλέργης

Με το καλό δεν πιάνεσαι,
με το κακό σε πήρα,
με τα μυαλά που κυβερνάς
πάλι θα μείνεις χήρα.
Μου ρίχνεις άδεια για γεμάτα
και μου ξηγιέσαι πάντα σκάρτα,
ό,τι μου κάνεις θα σου κάνω
κι ακόμα έ’ κι ακόμα ένα παραπάνω.
Τα ύπουλα, τα πονηρά,
σου είπα να τ’ αφήσεις
και τις παλιές παρτίδες σου,
κυρά μου, να τις σβήσεις.
Μου ρίχνεις άδεια για γεμάτα
και μου ξηγιέσαι πάντα σκάρτα,
ό,τι μου κάνεις, ζήλιες, θα σου κάνω
κι ακόμα έ’ κι ακόμα ένα παραπάνω.
Με φοβερίζεις πως θα πας
στον άντρα της καρδιάς σου,
ώρα καλή στην πρύμη σου
κι αέρας στα πανιά σου.
Μου ρίχνεις άδεια για γεμάτα
και μου ξηγιέσαι πάντα σκάρτα,
ό,τι μου κάνεις θα σου κάνω
κι ακόμα έ’ κι ακόμα ένα παραπάνω.


Είμαι κόκκορας κεφάτος (Γεράσιμος Τσάκαλος)
Είμαι κόκορας κεφάτος, ζωηρός και κοτσονάτος
κι έχω μπλέξει κάποια κότα, που τσιμπάει τα καρότα.
Χτίζεις κόκορα παλάτια με τη σκέψη με τα μάτια,
αν κρατάνε τα φτερά σου, τότε κούνα την ουρά σου.

Κουκουρίκου το κοκόρι, κοκοκό κάνει κι η κότα,
την τραβούσε με το ζόρι και της άλλαζε τα φώτα.

Έλα κότα μου να πάμε, μες στον κήπο μου να φάμε,
άσ’ τους άλλους τους κοκόρους κι από μένα τρώγε σπόρους.
Είσαι κόκορας μουρντάρης και ζητάς να με τουμπάρεις,
σ’ έβλεπα κρυφά από τότες μέσα σε σαράντα κότες.

Κουκουρίκου το κοκόρι, κοκοκό κάνει κι η κότα,
την τραβούσε με το ζόρι και της άλλαζε τα φώτα.

Κότα μου θα με τρελάνεις, κακαρίσματα μου κάνεις
κι όπως πάμε θα πετάξω, στο κοτέτσι σου ν’ αράξω.
Αν με θέλεις κόκορά μου, έλα πέστο στην κυρά μου
μη ζητάς αυγά να κάνω και στο δρόμο να τα χάνω.

Κουκουρίκου το κοκόρι, κοκοκό κάνει κι η κότα,
την τραβούσε με το ζόρι και της άλλαζε τα φώτα.


Φτωχέ διαβάτη (Γεράσιμος Τσάκαλος)
Φτωχέ διαβάτη
Η κοινωνία βαριά στενάζει,
σκληρά η φτώχεια την εσπαράζει.
[Τι θ' απογίνει μ' αυτό το χάλι,
αυτός ο δρόμος, πού θα μας βγάλει;] x2

Η δυστυχία μας κουρελιάζει,
απ' τις πληγές μας, το αίμα στάζει.
[Τι μαύρα χρόνια, καταραμένα,
τα νιάτα φεύγουν, πάνε χαμένα.] x2

Φτωχέ διαβάτη, με τον καημό σου,
εγώ τον ξέρω τον σπαραγμό σου.
[Δεν είσαι μόνος στην Οικουμένη,
υπάρχουν κι άλλοι βασανισμένοι.] x2

E-mail =info@bookstars.gr


Το Blog Λογοτεχνία – Πολιτιστικά  Εκτελωνιστών δέχεται να φιλοξενήσει κείμενα συναδέλφων, αξιώματα και πολιτιστικά δρώμενα  που αναδεικνύουν τον εκτελωνιστικό πολιτισμό


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου